lördag 17 april 2010

ALL STAR - CONVERSE

Åh, vad jag älskar de här härliga skorna. Jag kommer ihåg min första egna ALL STAR jag hade i vinrött. Så stolt jag var över mina converse. Jag är lika glad för conversen än idag.
 Vet inte hur många olika färger jag haft genom åren och nu har jag lyckats föra över den här kärleken till mina barn. Jag blir alltid så ledsen varje gång barnen växer ur sina converse, det är lite sorgligt. Tyvärr har jag gett bort Tildas gamla converse eftersom jag tyckt att de förtjänat ett bättre öde än att bara stå undanställda. Det ångrar jag idag.

Av någon anledning har jag lyckats spara Melkers första par och det andra paret lyckades jag stoppa innan lilla kusinen fick dessa. Ledsen lilla söta Ida, men jag har kommit på att jag bara måste inreda med Melkers gamla converse.


De blå conversen var Melkers första i stl 21 

Tildas senaste par, ett par röda, inköpta 2009 har samma storlek som mina egna. Dessa kommer jag att få ärva om de är hyfsat välbevarade efter dottern min använt dem färdigt. Förnärvarande har jag ett par egna som är helvita, som jag fullkomligt älskar.

HA EN BRA DAG!

Inga kommentarer: