tisdag 26 april 2011

SHOWBILDER DEL 1



Hej!
Idag blir det en liten återblick med bilder från helgens showroom, del 1, 
för er som inte kunde besöka oss "live".




Ser ni hur fint skåpet blev, nu när det blev ommålat? Fler bilder; "före och efter bilder", kommer givetvis så fort skåpet fyllts med våra egna ägodelar. 
Jag blev så super nöjd trots alla struligheter som blev med vårt målande.

Vad tycker ni? Gillar ni mitt showroom?

Idag uppmanar jag er att kika in på bloggen Trendenser

kram

17 kommentarer:

jenny ~ house of jenny sa...

Superfint!

Puss!

Anna/Rackarungar sa...

Åhå, så himla fint. Den där puderrosa kuddarna är ju helt bedårande. Får mig att vilja byta ut mina... Så ja,. jag gillar!
Kram Anna

VÄSTKUST sa...

Jättefint, snygga saker. Hoppas vi får möjlighet en annan gång att se alla fina saker live...
Kram Marianne

Anonym sa...

Vad fint du hade gjort! Nöjd själv?
Kram från bror & co

signerat 71 sa...

Hej, hej!!
Jaaa, jag är faktiskt nöjd själv. Tycker att det blev fint och känslan blev harmonisk och skön. I veckan kommer fler bilder från både hem & trädgård. Vad gillar du skåpet?
kram syster

Limetwig sa...

Jättefint skåp! Tänk vad en massa färg och tålamod kan förrändra :) Va kul det måste ha vatt att träffat kunderna live, lite annorlunda.
Ha det bäst! Åse

Hildas hem - Sofia sa...

Ditt showroom är alldeles fantastiskt! Så många fina grejer du visar! Kul att det var så många som kom.

Skåpet är underbart fint!

Jag önskar dig en fortsatt härlig kväll!
Kram Sofia

Anonym sa...

Det är jättefint. Fick bort den gula nyansen till slut med rätt färg. Skönt! Fler märken eller produkter på g?
Broder Jakob

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert kjære du! Og TineK skjermane er så nydelege! Takk for at du stikk innom meg! Forma har vore dårlig etter nyttår, men håper våren gjør meg frisk.

God klem frå
Elin

signerat 71 sa...

Halloj Broder Jakob,
Ja, färgen blev fin till slut och jag är så glad att vi bestämde oss för att måla - så länge jag väntat...

Nytt på G in i butiken är Heyland & Whittle (Doftljus, doftpinnar och tvålar)
Önskar du något i butiken?
kram Jenny

Anonym sa...

Där är en del saker som är jättefina som muggar, korgar, textiler och ljuskoppar. Återkommer med best.

Sov gott!

Casa Loda sa...

Så mycket fint! Jag tycker om allt här!
Annika

Unknown sa...

Ser fantastisk ud, Jenny, og sikke en god idé! Skulle gerne have boede lidt nærmere :-) Knus; Heidi

Therése sa...

Butiken ser jättefin ut, jag blir verkligen sugen på att göra något liknande själv - jobba med det jag brinner för (inredning) i stället för något som bara ger "månadspeng"! Vore kul att höra lite mer om ditt arbete med butiken och om du har några tips till oss andra som drömmer om att våga göra samma sak!

Kram Therése

Erica sa...

vilka underbara bilder och mysiga saker!!

Allt och/eller Inget sa...

Så himla fint!

Daniella Witte sa...

Verkligen jätte fint!! Måste kännas härligt att nu ha ett showroom. Jag följer dina framgångar och detta är verkligen en av dem:)

Kram Daniella