måndag 25 april 2011


God morgon kära vänner!!!

Hoppas ni alla haft en lika ljuvlig påsk som vi haft. 
Vi har träffat familjen och goda vänner, försökt njuta av det härliga vädret samt haft vår butik öppen "live".

Några morgonpromenader har jag oxå hunnit med. 
En av dem en tidig morgon nere vid stranden, vilket bilderna ovan skvallrar om. 

Vi har ganska nära till havet & stranden, fågelvägen ca 1 km. 
Det ger mig ro & frid att strosa längs havskanten. 
Förr gjorde jag det flera gånger i veckan - något jag skulle vilja göra oftare, 
måste ändra på det. 


Just nu njuter jag av en påtår av morgonkaffet medan Tilda (med IPOD:en i handen) dansar och övar in en ny discodans på trädäcket vid poolen. 
Stunder att njuta av!!!

Idag blir det nog en skön "slappar-dag" här hemma vid poolkanten 
och lagom lite arbete på lagret;)

Vad gör du idag?

kram


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad fina bilder! Hoppas att resten av dagen blev lika bra som morgonen.

Ha en bra vecka!
Kram från bror med familj