fredag 7 maj 2010

FREDAGS INSPIRATION

Jag måste bara få visa några sköna miljöbilder på en våning i stan som jag hittade på hemnet.se föt något år sedan. Jag sparade då bilderna i min burk för framtida inspiration.


Vilken snygg kakelugn, ett smycke i sig själv!!!



Det robusta bordet hade jag gärna blivit ägare till.


Vita golv - vill ha, vill ha, vill  ha vita golv...


Ser ni Lisa Rinnevous underbara konstverk på väggen i rummet bakom?


Ser mig själv relaxa i en av de härliga fåtöljerna: En cafe latte, senaste numret av "vakre hjem" och lyckan är totalt...

Inredningen i den här fina våningen är så tilltalande. En härlig kombination av gammalt och nött, mixat med det nya och mer stilrena. SÅ SNYGGT!!!

FREDAG = FREDAGSMYS

HA EN SKÖN KVÄLL!

2 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Välkommen till bloggvärlden !
Oj vilken våning , det är en dröm för mig att bo så. Jag är nog mer stads och lägenhetsmänninska egentligen :-)
Ha en fin helg !
Kraam/Lotta

lilla sa...

ska vi flytta mamma?