söndag 30 maj 2010

MORS DAG

Ett fint paket till mig!

Grattis alla mammor på Mors Dag!

Idag har vi firat "mamma" hela dagen. Barnen väckte mig i morse och hade frukosten klar (med lite assistans ifrån pappa). Smoothie, kaffe, bröd, yoghurt & müsli...

Ett fint paket från båda kidsen och en söt teckning som prinsen skapat, se så många hjärtan!!!

 

I det fina paket fanns en härlig klänning från...

 
 Jag älskar verkligen klänningarna från Melmelli, som jag tidigare skrivit om.
Jag blev sååå glad. En härlig klänning som jag kommer att använda mycket i sommar. Snygg både utan och med ett brett skärp.

TACK, mina söta barn!
Söta detaljer på min klänning...

Sen blev det dags att agera modell.

 

Under eftermiddagen har vi även firat mors mor.
Regnet öste ner så det fick bli mys i uterummet, annars hade vi planerat för en dag på Kullaberg.


 
Hallonpaj med vitchoklad serverades med vaniljglass. MUMS!!!

De vackra liljekonvaljerna hade dels min prinsessa plockat samt en bukett som min mamma & pappa hade med sig. De doftar ljuvligt!

TACK mina små änglar för en fin Mors Dag!

2 kommentarer:

Elisabeth - anyhow.se sa...

FINFIN klänning!
Och finfin dukning!
En höjdardag förstår jag!!! :)

Levis o Vilda sa...

Åh, du verkar ha haft en helt fantastiskt bra morsdag! Dina barn måste verkligen tycka du är bästa mamman ;)
Ha en bra kväll!
Kram Mia