lördag 26 juni 2010

MIDSOMMARHÄLSNINGAR




Hej alla!
Idag kommer midsommarhälsningar från familjen S.



Vi hade en underbar midsommarafton igår!

Våra nära & kära grannar hade anordnat en stor midsommarfest med ca 45 personer.

Solen strålade från en klarblå himmel och vi hade allt som hör midsommar till:

dans kring midsommarstången
brännboll
bad i poolen
sill & potatis
jordgubbstårta
nubbe
midsommarbål

Det kunde inte blivit bättre!!!

Tack för en trevlig fest!


Mina två prinsar!


Prinsessan & jag. Jag i min nya klänning från Rabens Saloner.

NJUT AV EN SKÖN MIDSOMMARDAG!

3 kommentarer:

lilla sa...

Vi hade en jätte skön midsommar mamma :-) :-)

Carina sa...

Hej Jenny!
Vilken fest vi blev bjuda på igår, helt fantastisk! Så kul att fått lära känna dig och din underbara familj! Du får gärna ta mina kort, och jag vet att även Martina fotade en del igår. Nu sitter vi här proppmätta efter kvällens middag (med ett glas rosé och ostbollar;) vi slötittar på fotbollen....
Kram

MED EN KÄNSLA ♥...♪♫ sa...

Va fina ni är, fantastiskt vacker klänning :)
Kram kram