söndag 22 augusti 2010

SÖNDAGSBILDEN...


Som medlem i inspirationsfabriken kommer här mitt bidrag till
dagens söndagsbild!

Imorgon återgår hela familjen till vanliga rutiner med skola & jobb.
Jag & barnen har varit ledig sedan den 15 juni - och det har varit så mysigt att få vara tillsammans så länge!

Nu när höstanemonerna blommar känns det som om sommaren är över och så känns det verkligen för mig idag, därav mitt val av bidrag till söndagsbilden.

Vill du se fler söndagsbilder klicka här så kommer du till inspirationsfabriken!

KRAM

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild!
Kram M

House number 15 sa...

Vackert!! Anemoner är så fina.
Skönt med så lång ledighet!
Kram C

Mildastinas foto sa...

Hej Jenny

Tack för besöket och komplimangen! Anemoner, jag önskar jag hade så vackra blommor i min trädgård!

Kram

lantliv etc. sa...

Hej,

OOOh samma här det har varit så fint att stanna så länge hemma.... ogggh vad ska det blir svart imorgon.

Lycka till :)

Elin | Draumesidene sa...

Hei gode Jenny! Tusen takk for så fine helsingar hos meg! Eg har akkurat slike blomster som står i knopp. Nydelege! Bildet ditt var kjempefint! Håper du og barna får ein flott mandag, og at veka blir fin og innholdsrik for liten og stor!

God klem frå Elin :)