onsdag 25 augusti 2010

VARDAGSRUM


Hej alla i bloggvärlden!

Idag är jag med jobbet i hufvudstaden och jag är inte ensam - det var sååå svårt att få tag i ett hotell - helt otroligt.

Igår hade fabriken temat: Vardagsrum och jag tänkte jag skulle vara med och spegla min vardagsrumsidé för veckan.

Ovan har jag satt ihop en moodboard av bilder från olika vardagsrum som inspirerar mig. Bilderna i moodboarden är hämtade från Sköna Hem, Bo Bedre samt tidigare inlägg som jag haft här på bloggen.

Min ambition var att hinna publicera innan midnatt... nu blev jag en kvart sen...

GÓ NATT & SOV GOTT!!!

KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Där finns oxå mitt favoritvardagsrum med, längts upp i mitten. Så fint!

allt gott!

VITA NYANSER sa...

Så fin insiration!

Kram L-L

lantliv etc. sa...

Ugh, vilken fin moonboard... mycket inspiration!

Jag var för sent denna veckan men hoppas jag hinner nästa.

Kramar från Ön :)