tisdag 21 september 2010

LOPPISFYND


HEJ!

Veckasn tisdagstema i fabriken är loppisfynd.
En skrämmande tanke för mig som aldrig hittar något på loppis,
trots att jag verkligen vill fynda. Hittar för det första sällan någon bra loppis.
Tips emottages gärna!!!

Idag visar jag istället ett favoritinlägg i repris - ett fynd ifrån min mans släktgård.
Den här gamla flaskan tycker jag är så fin. Jag måste än en gång poängtera telefonnumret med bara en siffra!!!

Mina kompisar i fabriken har säkert mer att visa på temat loppisfynd. Du hittar dem här.

HA EN SKÖN TISDAG!
kram

6 kommentarer:

himlaverket sa...

Önskar att jag kunde ta med dej på min loppisrunda.
Här har vi hur många loppisar som helst, det gäller att hålla i plånboken.
Ha en bra vecka...

Nilla Q sa...

Ha, ha ÄNTLIGEN någon som är precis som jag! Är inget bra på det där med loppis, helt enkelt! Men jag gillar flaskan, strunt samma om den kommer från en loppis eller en släktgård:-)

Kram Pernilla

Anonym sa...

Ljuvligt!! Nej ibland kan det vara svårt att fynda. Det kräver tid också och det har inte jag. Mina fynd har jag egentligen sprungit på. De har bara funnits där!!
Kram Malin

Limetwig sa...

Yes fler som inte är ett med loppisar :D
Gillar din fina mobilväska i förra inälgget, nice!
Ha det bäst! Åse

Enkla Ting sa...

När man minst anar det, det är då du kommer hitta ditt livs fynd.... Jag har helt glömt bilderna, lovar att skicka, om du fortfarande vill ha dem....
Kram Kajsa

Therese sa...

Man måste bara komma över den där tröskeln med sina första fynd, sen är man fast... jag hittade aldrig nåt för bara ett år sen eller två, men nu har det gått utför för plånboken minst sagt :)
Har en likadan damejeanne (tog ett tag innan man fick in stavningen på den haha), inte från en släktgård men dock från min mormor och morfars hus!