fredag 3 september 2010


snart 40 - det är hög tid att snyggas "opp"
 bara att inse att man inte längre ligger på topp

tre tjejer boende på samma gata
tillsammans vi nu ska iväg och knata

 till en "iformkurs" under veckorna åtta
för att bli snygga, starka och riktigt "hotta"

igår vi startade med att vikten kolla
min egen önskevikt är minus en etta och en nolla

 många cafe latte har satt sina spår
på mage, rumpa och mina lår

 hälsosam mat enligt skalmans "ät- & sovklocka"
är recpetet på att jag snart ser ut som en barbie-docka

ny energi & nya tag -
mitt nya hälsosamma JAG! 

KRAM

7 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Vad fint och roligt skriver! Lycka till!

☆Therese sa...

Så herlig skrevet! Tror dere kommer til å blir super hotta!

Fin blogg du har! Det første gangen jeg er inne hos deg og titter, kommer gjerne tilbake :)

Ha en god helg!!

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Finfina rim du skriver,
känner likadan träningsiver...:-)
Skönt med träningskompisar, själv joggar jag runt med vovven i skogen. Men med kompisar så blir man mer peppad att komma iväg, även när modet eller fina vädret tryter...

Ha en fin helg! H.

Martina sa...

Feeling hot hot hot :))
Hot Hot Hot Stuff Baby too Night......
Tjoho
Vilket underbart rim du har fått till vännen.
Nu kör vi så det bränner och mycket händer.
Kram kram

Limetwig sa...

Oj oj oj här händer det saker :) Lycka till! Skönt att ha draghjälp av vännor, lite svårare att strunta i det :) Ha en skön helg! Åse

Therese sa...

Lycka till! Det kommer gå superbra. rabbla din fina dikt så fort det börjar bli motigt :)

mina finaste. sa...

Kör hårt!
Det är inte lätt att hitta en balans mellan lattes och lagom motion, men det kommer nog att gå super :) Efter en morgonmuffins blir det snart en springtur för mig.
Kram