fredag 17 september 2010

SOMMARDRÖM


HEJ!

Jag måste därför bara få visa några fina bilder från ett gammalt hemmahos-reportage i Bolig Magasin. Dessa bilder påminner mig om sommaren och får mig att känna mig så glad. Kan behövas nu när det blåser ute och regnet vräker ner...

Huset och trädgården ser så mysigt harmoniskt ut.

Lite interiörbilder från vardagsrum & badrum.
Matbordet gillar jag skarpt. Mosaiken i sten på badkaret är riktigt häftig.


Vilket underbart sätt att förvara sommargarderoben - hängandes på en trädgren. Helt underbart!



En sommarblomma till alla er som kikar in här!

HA EN SKÖN FREDAG!

KRAM

2 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Garderobs-grenen var ju magisk!

Snyggt

Trevlig helg

Maliin

Limetwig sa...

Magiska bilder! Verkligen en sommardröm...
Trevlig helg! Åse