lördag 23 oktober 2010

LÖRDAGSGOTT


HEJ!

Idag är det sista dagen i min träningskurs - 8 veckor med varierad träning.
Vi har varit så duktiga och kämpat så bra!
I torsdags fick vi vår dom - då hade vi uppföljning på vikt och mått...

Jag har inte nått resultaten jag önskat viktmässigt men jag känner att orken och konditionen verkligen blivit mycket bättre.

För att inte tappa stinget nu så kommer jag att fortsätta att köra på under ytterligare 8 veckor och satsa på ett större minus på vågen...


Under tiden som jag är och tränar vill jag uppmana Dig att rösta på din favorit i min lilla omröstning (om du inte redan gjort det).
Snart har vi det slutgiltiga resultatet, med både bubblare och förslag på andra märken.


Just nu ligger House Doctor på första plats, Day Home på andra och Tine K på tredje plats. Kommer resultatet att hålla sig även i slutspurten?!?


Ikväll är det cykelfest!!!
Oj, så kul vi ska ha...

KRAM

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, cykelfest! Det som brukar bli så kul! Ha en riktigt härlig lördag!
Charlotta

Linda sa...

Bra jobbat med träningen! Själv har jag blivit beroende, men det finns värre saker att vara beroende av... :)
Ha så kul på cykelfesten!

Kram