onsdag 10 november 2010

DAX ATT GÅ VIDARE...



Hej,

Mycket sent inlägg idag.
Jag har varit i Stockholm och jobbat och sedan har vi fixat här hemma.

Oj, oj, oj, vilken röra vi har -
och imorgon kommer två väninnor med sina barn för att fika.
Anledningen till röran är att vi målar om;)

Äntligen har vi bestämt oss för att måla över den svarta tapeten - så skönt att komma till ett beslut... Redan nu känns det bra.
Sen får vi se om skåpet och matbordet får sig en omgång med färg, bets eller bara får vara naturella.


Undrar om familjen uppskattar alla projekt lika mycket som jag?!?

Dags att tänka på att sova lite.

KRAM

2 kommentarer:

STYLIZIMO sa...

Maler dere den kule sorte veggen? Spent paa hva det blir naa :)

klem Nina

Sjabbig men chic sa...

Jag älskar projekt och det där låter som ett roligt. Jag tycker att det är snyggt med den mörka väggen men jag kan tänka mig att den typ äter ljus. Så det kommer förmodligen att bli en jätteförändring!

Kramis Lisa