lördag 20 november 2010

HYACINTER



Hyacinter i arrangemmang

HEJ!

Helgen är åter här. Helt otroligt så snabbt veckorna går.
Igår föll snön här i Skåne och idag har vi ett alldeles vitt Helsingborg.

Så mysigt det blir när allt är vitt. Imorgon är det julskyltning på Råå utanför Helsingborg och julstämningen infinner sig direkt med det vita landskapet runt omkring!!!

Idag lite bilder på mina första hyacinter.
Den söta blomman fick vi förra helgen av våra gäster.
Så fint - precis i min smak!!!

Jag kan inte hitta Tildas termobyxor sedan förra året så nu måste vi skynda till affären och köpa nya så att hon kan gå ut och åka pulka.

NJUT LÖRDAGEN!

KRAM

7 kommentarer:

Martina sa...

Underbara bilder som vanligt vännen =)
Jag och W har varit i pulkabacken. Vi blev dyblöta så nu sitter vi framför brasan och torkar :))
Ha en härlig lördag och njut av det vita
Kramen Martina

Rose Garden Malevik sa...

UNDERBARA BILDER :)
Hyacinter luktar så gott :)

Missa inte
SATURDAY SHOW OFF
Välkommen att vara med
Håkan

purple area sa...

Så fint, nu blir jag också sugen på att köpa några hyacinter och fixa till det lite här.

Dolly sa...

Underbart med lite julstämning. Börjar ju onekligen närma sig nu!

A House With A View sa...

Åh vad hääärligt med hyacinter, nu blev jag jättesugen att inhandla några till mitt hem!! Fiina bilder...

Kramiz aka

Min plats i solen sa...

Härliga bilder och visst är doften av hyacinter ljuvlig just nu. En doft av den kommande julen. :)

Ha en fin söndag!

Kram Lotta

Min plats i solen sa...

Härliga bilder och visst är doften av hyacinter ljuvlig just nu. En doft av den kommande julen. :)

Ha en fin söndag!

Kram Lotta