torsdag 30 december 2010

NYÅRSLÖFTE




Hej!

Jag älskar känslan av att ett helt nytt år ligger framför mig. 
Ett alldeles nytt år är för mig möjligheten att börja på något nytt. 
Ett alldeles oskrivet blad. 

Det är spännande och utmanande på samma gång. 
En fantastiskt härlig känsla.

Har ni några nyårslöften? Är de till för att hållas eller brytas?  För mig är de egentligen till för att hållas.
Jag och barnen inledde 2010 med "godisförbud". 
Jag klarade mig sämst. Käkade mörk choklad utan att tänka mig för:(

Melker klarade av sitt "godisförbud" under hela 7 månader, vilket är helt fantastiskt. Tilda har gjort en riktigt bragd, i morgon går hon i mål. Hon har klarat att vara utan godis i ett helt år. Så super duktigt!!!

Nytt nyårslöfte 2011 blir inget godis och denna gången ska jag klara det!

kramen



2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Duktiga barn! Här skulle sonen klara det bäst, med mig som tvåa och dottern som trea. Jag har bestämt mig för att försöka ta tag i mat och motion som nyårslöfte.
Lycka till med ditt!
Gott Nytt År!
Kram

Elin | Draumesidene sa...

Flinke barn! Eg holdt opp i fire år... ;) Eg vil takke deg for alt vi har delt 2010, og ynskjer deg og dine eit godt 2011!

Største kramen
frå Elin :)