onsdag 1 december 2010

SMYCKEN

mina favorit smycken...
 
HEJ!

Hoppas du har en underbar onsdag!
Själv är jag på väg hem från Stockholm, sitter på Arlanda express just nu och håller tummarna för att jag inte ska missa flyget.

I helgen var jag på Spirit Store och varje gång fastnar jag framför alla deras fina smycken och hittar alltid något jag vill ha. Inte så konstigt eftersom Spirit säljer mitt favoritmärke: Vintage by fé.

Jag älskar deras underbara smycken och har redan flera halsband från dem, men hittar alltid nya som jag gärna skulle lägga vantarna på:)

Bjuder därför idag på ett litet collage från just Vintage by fé!

KRAM

3 kommentarer:

Molly P sa...

Hej! Tack rara. Jag gillar din blogg också. Så fint enhetlig, färg- och formmässigt.

Sjabbig men chic sa...

Ja, vilka härliga smycken de har! Och du, vår kökslampa är från House Doctor.

Ha det bäst!

Kram Lisa

Mjuka sa...

Håller med dig Jenny!! De är helt fantastiska. Önskar man hade mycket pengar för det är så mycket man vill ha , ha, ha
Ha en fin torsdag
kram Malin