fredag 11 februari 2011

FREDAGS FOTO

Hej,
Lite lek och förhoppningsvis inspiration med min kamera idag.

Har nu äntligen blivit färdig med att införskaffa mig Photoshop,
men har ännu inte tagit mig tid att sätta mig in i det ännu...
Som tur är har jag ett par söta bloggerskor som bistår med hjälp när det väl blir aktuellt, vilket nog kan behövas.


Idag ska jag åka till Sannes showroom för Tine K Home i Höganäs för att köpa in våren och sommaren till butiken.

Om du vill se inspiration från förra veckan då Tine K Home bjöd in till sitt showroom i Odense klicka här och kika på gårdagens inlägg: Private Room Fair.

kram

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Mycket mycket fint....Och photoshop är inte lätt, har bara nosat på ytan kan jag säga men inte orkat fortsätta. Hoppas att det blev en bra resa i snöyran/ Kramkram Anne

[room] by sofie sa...

Åhh, är det du som har fina shoppen Blackballon. Älskar namnet ;) längesen jag kikade in här.
JAg var också på formland. Mycket fint tyckte jag, blev förtjust i Strands monter.

Allt gott!
Kram SOfie