onsdag 2 februari 2011

MATPLATSER


Foto: Hemnet för flera år sedan

Hej,
Utifrån gårdagens tankar om att måla om vårt köksbord passar jag på och visar er lite inspiration, som jag samlat på mig genom åren. Jag är verkligen som en hamster när det gäller att spara bilder. Tycker det är så kul att gå tillbaka och kika på  sen.

 Foto: Tine K Home

Vilken härlig matta!


 Foto: danska magasinet RUM

Stolarna är ju såååå snygga!!!

Foto: danska magasinet Bo Bedre

Svart vita kontraster en skön mix.

Foto: Lotta Agaton

Den gamla leksakshunden är så fin.

Foto: Tine K Home

 Alla matplatser är fina på sitt sätt.
Den inte helt okända bilden från Tine K Home´s matplats.

Färgerna och dess nyanser i inredningen är i alla fall den samma...

Vid vilken av dessa matplatser skulle du helst äta middag med goda vänner?

kram

5 kommentarer:

anette - vi bygger hus sa...

Bild nummer 3 är den som jag känner mest för. Ljust men inte bara vitt. Svartvitt men med stolarna som uppmjukande kontrast. Känslan i rummet kan lätt varieras efter tex årstid eller humör.

Casa Loda sa...

Ja jag skulle nog kunna sitta var som helst! Tycker alla är fina på sitt sätt. Härlig inspiration.
Annika

Limetwig sa...

Numero 2... älskar den bilden! Den ligger även i min "hamsterlåda" :)
Ha det bäst! Åse

Nilla Q sa...

Omöjligt att välja bara en! Men 1:an, 4:an och 6:an gillar jag!!

Ha en skön kväll!

Kram pernilla

Stjärnor & Champagne sa...

Underbara bilder...Tack för en fin lykta idag:) Service, snabb lev som vanligt. Härligt med det lilla kortet med hjärtat. Ser fram emot min Tine K lampa:)
Kram Anne