onsdag 9 mars 2011

FOTOSESSION


Kudde Blomma, korg och pall från Tine K Home. Övriga textilier, anka och snurror från DAY Home.
Finns att köpa hos Blackballoon.

Hej!
Mina bilder idag kommer från gårdagens lilla fotosession. Vårt extrarum har fått agera fotostudio och är fullt av fina saker just nu.

Jag har samlat fina saker som finns i min butik och agerat både "stylist" och fotograf. Det är riktigt, riktigt kul.

Jag vill så gärna lära mig mer om fotografering och har hittat någon grundkurs som jag ska anmäla mig till under våren.


I butiken fylls det hela tiden på med nyheter och så mycket fina saker!!!

Jag är så glad att jag vågade starta den här butiken och det har gett mig så mycket energi och inspiration och en hel del nya vänner.

kram

4 kommentarer:

Nilla Q sa...

Ja men visst är det kul att fota!! Jag ska också ha en fotosession idag, ska bli så kul:-) Hoppas mina bilder blir lika bra som dina, tycker de är jättefina!

Kram Pernilla

Stjärnor & Champagne sa...

Och tur för oss att du har startat den:) Kramar från mif

Anonym sa...

Ååhh vilka härliga bilder! Supermysiga färger och gosiga kuddar. Måste in på din butikssida :-)

Therese sa...

Vad roligt att du känner så, att du verkligen vågade! Bra jobbat:) och fina bilder!

kram Therese