måndag 18 april 2011

SHOWROOM


Hej!
Har ni påsklov eller är det kort arbetsvecka?
Här är det kort arbetsvecka som gäller för oss vuxna.
Melker undrade idag varför inte vi vuxna oxå kan gå på fritids... 
(han menade varför inte vi har ledigt när det är påsklov)

Fritiden här hemma går just nu helt åt att förbereda veckans stora event!!!
På torsdag flyttar nämligen webbutiken Blackballoon in i vårt hem & ut i vår trädgård.

Vi kommer att ha ett sk "showroom" här hemma, då det finns möjlighet att se sakerna i verkligheten och om så önskas göra inköp. 


Jag kommer att ha öppet skärtorsdagen mellan kl. 14-18 för alla er som vill besöka "webbutiken Blackballoon" live. 

kram

8 kommentarer:

Karin // DBKD sa...

Va myysigt! Roligt nu när det ska bli så fint väder med! Lycka till med försäljningen!
Kram Karin

Anonym sa...

Lycka till på torsdag!!! Kul för er att få visa allt fint.
Kramar fråm oss

Nilla Q sa...

Vad roligt! Stort lycka till!!

Kram Pernilla

MOKKASIN sa...

Nu blev jag alldeles förvirrad =)) Minns inte om jag visste att du startat en nätbutik. Men hursom, det kan ju hända att jag redan sagt det men då kör jag en gång till... Stort lycka till och det ser jättejättefint ut! Och vilken bra idé att köra lite säsongsbutik. Det ligger i tiden, har jag läst ;))
Ha finaste påsken,
kram Sofia

Anonym sa...

Vad roligt med ett showroom, ibland vill man ju känna på sakerna och se dem i verkligheten innan man klickar hem. Vart åker man för att se Blackballoons showroom? /Marlene

signerat 71 sa...

Hej Marianne,
Blackballoon finns i Helsingborg, adressen är Flugsnapparegatan 1.
Välkommen!
Kram Jenny

Skumpa och Spaljé sa...

Vad spännande det låter, ligger ju inte så långt bort, hur kommer du ha öppet....

Glad Påsk Helena.

signerat 71 sa...

Hej,
Imorgon fredag håller vi öppet 11-15. Välkommen!!!