torsdag 26 maj 2011

FREDAGSFIKA


Varje fredagseftermiddag brukar barnen och jag fika tillsammans. Det är ett måste varje fredag och ett härligt sätt att sluta veckan på. Det har vi gjort i flera år nu. Oftast åker vi till ett café som barnen får välja, men ibland blir det att vi köper hem något gott. Men den här fredag blir det inget fredagsfika...

Fredag den här veckan kommer jag att bli bortrövad av några vänner. 
När jag fyllde 40 fick jag ett litet kort där det stod: SOL, VIND & VATTEN. Vad det här innebär har jag ingen aning om mer än att jag ska packa kläder efter väder och att jag ska sova borta en natt.

Vi passade därför på att köra en fredagsfika i tisdags istället. Det gick oxå bra;)
Veckans fika intogs på K&Co här i stan. Fikat fick högsta betyg och barnen berömde sevitören.



Vädret här i Helsingborg har varit ömsom sol och ömsom regn de senaste dagarna och vi har sett flera fina regnbågar på himmeln!!! Den här lyckades vi fånga med mobilen i tisdagskväll. 
Det är något magiskt över regnbågar, eller hur?

♥ ♥ 

kram


Inga kommentarer: