torsdag 5 maj 2011

KUDD-NYTT


Idag tänkte jag visa er lite nya kuddar som landat i vår soffa. Egentligen skulle jag vilja ha en ljus soffa, därför har jag fyllt den vi har med kuddar i olika ljusa nyanser; vit, grått, kit och silver. Några av kuddarna har även inslag av svart.


Kudden med de runda ringarna kommer från My HIDEAWAY och är såååå fin. Kuddarna i kit kommer från Tine K Home och är barnens favoriter. 
Som Melker så gulligt sa häromdagen:
"Mamma, jag fattar inte att vi kan ha det så lyxigt med så lena och sköna kuddar."
Han syftade då på sammetskuddarna från Tine K Home.
De ljusa kuddarna kommer från My HIDEAWAY och är bl. a. den här modellen.

Nu ska jag ta en promenix och få lite frisk luft!

♥ ♥ 

kram

4 kommentarer:

jenny ~ house of jenny sa...

Superfint! Jag tycker det är supersnyggt med en mörk soffa.

Ha en underbar dag!

Puss!

Nilla Q sa...

Härliga kuddar! Jag som har en beige soffa önskar mig en svart...

Ha en bra dag!

Kram Pernilla

Inredningsgalen sa...

De är super snygga, såg dem i shoppen! Kom du på vad växten hette???? Är sugen på en sådan!

VÄSTKUST sa...

God kväll Jenny, tänkte bara komma med tips från floristen! Växten du har i din header är Saphora, den du har på bilden här över är väl Corokia?
Jättefina kuddar.
Kram Marianne