lördag 18 juni 2011

UPPDATERING HOS OSS

Vacker lavendelblom utanför vårt uterum! 
En ljuvlig doft sprider sig runt hörnet till vår terrass.



Lite uppdatering från vår renovering. Nu är fönsterpartiet på plats och det blev så himla bra. Stort ljusinsläpp och rummet känns lite större - en härlig rymd.

Just nu känns det väldigt "naket" när man är i vardagsrummet. När vi fått i ordning på terrassen utanför och även lite här inne så känns det säkert bättre. Dessutom ska vi ha spröjs på fönsterpartiet. Nu ska jag åka och fira min lilla söta brorsdotter; Ida som fyllde 3 i torsdags.

Ha en skön lördag!!!

♥ ♥ 

kram


7 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Å det där kommer att bli toppensnyggt!
Vilken härlig tjejkväll ni hade!=)

Kram
Adela

MITT VITA HUS sa...

Åh vad snyggt:)))

Ha en fin kväll, kram kram!

Allt och/eller Inget sa...

Vilket härligt ljus!

Malin sa...

Hej, Vilket fint rum! Funderar på att köpa lampan från Trine K vilken färg är du är det kit eller grå?

signerat 71 sa...

Tack för era rara kommentarer!

Malin, lampan som hänger över vårt matbord är den grå Tine K lampan.
Den som är kitfärgad är mycket ljusare.
kram Jenny

Martina sa...

Sååååååå UNDERBART LÄCKERT och SNYGGT både ute och inne vännen. Glömde ju fråga hur det var hos Ida och co. Men jag hoppas att ni hade det toppen. PÖSS PÖSS

Ida sa...

Hej! Så fin blogg du har och så inspirerande bilder! Jag visade bilderna på era skjutdörrar för maken, vi planerar också att sätta in skjutdörrar i vårt kök och vardagsrum. Han blev nyfiken på vilken leverantör era är från och hälsar att det var jättefint! :)
Mvh Ida