lördag 2 juli 2011

FAVORITPRYL


Utmaning no 2: favoritpryl

Fotoutamningen fortsätter...

Idag funderade jag länge på om jag skulle välja min kamera eller min MAC...
Till slut kunde jag inte välja - är helt enkelt beroende av dem båda - därför fick de inte vara med när jag bestämde mig för att välja ut en favoritpryl här i hemmet.

Istället blev det underbara ljuslyktan från Tine K. 
Så himla fin, stilren & elegant. 
Verkligen en "favvo-pryl" hemma hos oss.

Har ni lyssnat på sommarpratarna?
Jag gillar verkligen det programmet - älskar att höra varje "sommarpratares" livsöde. Alltid lär jag mig något nytt och får nya perspektiv.
 Idag var det "Henke Larsson". Extra kul att lyssna eftersom han är här från stan och man sett hon från och till under alla år. Missade programmet kan du lyssna här.

 ♥ ♥ 

kram


8 kommentarer:

Rom for Detaljer sa...

Liker det jeg ser ;-)
Ha en flott lørdagskveld!
Klem fra Karianne

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Underbara bilder. :) Jag hann inte uppdatera igår. Kommer idag istället. Har också lite problem att välja en favoritpryl...

Kram!

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

PS: Glömde ju lyssna till Henke... så jag ska minsann lyssna nu istället. Tack för påminnelsen.

Pillargontanten sa...

Jo, det skulle jag också, behöva....
Köpa ny sekatör alltså...
En viss terrier har lite förkärlek, för att bita i div skaft och handtag ;)
Fina bilder, och trevlig blogg, jag återkommer :)

Emma H sa...

Hej! Ja det är roligt att hitta till nya bloggar via fotoutmaningen. Alldeles lagom många som är med också för att man ska orka kolla igenom de andra deltagarna. =) Vilken fin blogg du har! vacker och trevlig.

Fru Westman sa...

Jättefin ljuslykta! Verkar superkul med utmaningen, men tyvärr har jag inte riktigt tiden att vara med...

Ha de gott!

Kram Linda

Unknown sa...

Ja den lyktan är fin :)

Ha en skön söndagseftermiddag
Kram Maria

Tina sa...

Super billeder - Er både vild med lygten, men også blomsterne. Har haft et par stykker af dem, men kan ikke holde liv i dem desværre...
Skøn aften //klem Tina