lördag 9 juli 2011

IDAG


Hej, hej
Idag har jag tillbringat hela dagen med att packa upp varor från Tine K - 
alltid lika kul att få in fina varor i butiken, men inte när allt inte är med som man väntar på - då stiger frustrationen:( Hade beställt mååååååååååånga stråväskor med fick bara några få. Räcker inte ens till alla som redan förbeställt och tingat. 

Istället för att bli alltför frustrerad ska jag försöka visa en "favoritbild" enligt fotoutmaningen no 8...

Som ni vet "leker" jag oxå med Photoshop Elements under dagarna och detta fotot får bli mitt favoritfoto just nu. Bilden är tagen härom kvällen nere på stranden. Någon/några kreativa vänner hade skapat de här fina stolarna av strandens gåvor. Jag tyckte de var så himla fina. 

Enligt min lilla enkät önskar ni se fler bilder från vårt hem och vår trädgård, mer inredning och tips. Det lovar jag mer av framöver, men det får vänta lite lite till. Just nu är vårt hem och trädgård en stor byggarbetsplats pga vår fasadrenovering - ingen vacker syn. Men jag lovar er uppdateringar. 

NJUT LÖRDAG!

 ♥ ♥ 

kram


5 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Så roliga stolar! Härlig bild. Vad kul det låter att packa upp massa varor, fast trist när du inte ens får så många så det räcker till de förbeställda.
Kram Linda

IngerJohanna sa...

Tusen, tusen tack för dina tips! Nu ser jag verkligen fram mot resan! Gulligt av dig att lägga ner tid på det!
Trevlig kväll!

Anonym sa...

Vilka coola stolar och vilket underbart foto!
kram Sandra

Anonym sa...

Jag brukar inte kommentera, men idag måste jag bara lämna en rad. Dina bilder blir bara finare och finare!!!
Sophies värld

Anonym sa...

Lovely photo!
Ann-Lie