torsdag 14 juli 2011

MIN DAG


Foto: signerat71 - ny salladsskål i webshopen

Hej hej!
Idag har regnet vräkt ner här hemma. Jag har inte ens tänkt tanken på att gå ut en promenad även om jag skulle behöva det - det har verkligen varit en känsla av höst idag. Som tur var hade jag bokat en ansiktsbehandling idag - helt rätt dag för lite lugn & ro, mys och att bli ompysslad.

Idag har jag oxå tagit lite nya bilder till butiken. Tine K har ändrat lite i sin keramik och jag kände att jag ville ha lite nya bilder. 



Dagens fotoutmaning no 14: vinterbild
Det får bli en bild i repris från vår skidsemester i Italien. Just nu känns det långt borta även om vi har haft höstrusk idag.

Idag har våra små hjärtegryn kommit hem från farmor så ikväll blir det familjemys!!!

Tack för alla söta hälsningar ni lämnar - det glädjer mig så!!!

 ♥ ♥ 

kram


4 kommentarer:

Sanna sa...

Hej
Den där skålen måste jag bara in och beställa i din butik!!!
Kram Sanna

Allt och/eller Inget sa...

Verkligen rätt dag för en ansiktsbehandling! Det var längesen jag unnade mig det, men det är ju sååå skönt.
Nu har jag skapat min egen lilla enkätundersökning, tack igen för hjälpen! Kram Linda

Anonym sa...

Så skönt det låter med ansiktsbehandling.
Det är verkligen vardagslyx!
kram Josefine

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Vad härligt med ansiktsbehandling! :) Kan behövas för att piggas upp i detta höstväder...ja!

Härlig skål också. Den blev jag allt lite sugen på att köpa!

Kram från Lotta