onsdag 17 augusti 2011

Från Danmark till Stockholm

Foto: Stugan på Lalandia

Hej!

Idag visar jag några bilder från stugan vi hyrde när vi var i Danmark på Lalandia. 
Så himla fräscht och snyggt. Kan verkligen rekommendera de här stugorna. Vi hade en 6-bäddars stuga och det var verkligen gott om utrymme. Badrummet hade stor jacuzzi. Det fanns gott om förvaring och plats att "hänga" på. 

Idag är jag lite på språng. 
Ska nämligen åka till Stockholm om ett par timmar.

På schemat ikväll står inköp DAY Home summer 2012. Ska bli så himla spännande att få se färger, tyger och alla nya kreationer. Är rädd att det kan bli en riktigt sen kväll - jag brukar inte vara så snabb när jag köper in...

Sen blir det till hotellet - ska faktiskt sova på nya Elite hotellet i Stockholm; Eden Park. Någon som bott där? Det ligger på Sturegatan, i närheten av alla möten jag har inbokade både idag och imorgon.

 ♥ ♥ 

kram


4 kommentarer:

Anonym sa...

Stugan ser super fräsch ut och verkligen designad. En riktig "lyx"-stuga.
Linn

Sanna sa...

Hoppas du kan visa något från DAY kollektionen - jag är så himla nyfiken.
Kram Sanna

Anonym sa...

Så spännande med DAY - jag väntar ivrigt på att få se några glimtar därifrån.
Kram Mia

Jonas sa...

Härlig stuga. Fräsch och ren!

Fina bilder =)