tisdag 20 september 2011

CUPCAKES


Förra veckan hände det!
Jag bakade!!!

Jag är inte så mycket för att baka - 
misslyckas ofta och tycker mest att det är kladdigt och kletigt 
och att jag sedan drunknar i disk gör inte saken bättre.
Här hemma är det annars Tilda som bakar.

Jag passade på baka samma dag som rara Charlotta 
och hennes lille söte Alexander kom på besök. 
Tänkte det kunde ju vara kul om jag fick till något gott till fikat.



Barnen var riktigt chockade när de kom hem från skolan
 och undrade var jag "köpt" kakorna. 


Förmodar att receptet ovan är riktigt svårt att läsa - 
maila mig om ni vill ha det i större text.


Nu måste jag skynda skynda,
 har såååå många saker på schemat idag!

 ♥ ♥ 

kram


4 kommentarer:

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, de var sååååå goda. Tack för trevligt sällskap och god fika. Alex tyckte det var spännande med ny miljö.

Kul att träffa dina söta barn också.
Ses på lördag!
Kram från Lotta

Anna sa...

Först vill jag börja med att säga gud vilka ursnygga!!

Jag är heller ingen bakmänniska, här hemma är det min man står står för det :D

Har aldrig riktigt förstått grejen med dessa skapelser man ser överallt, som ofta ser ut som små regnbågar överdekorerade med allt man kunde hitta i skåpen typ...

De du gjort är ju stiliga och ser riktigt goda ut :)

Jag är inte så mycket för sockriga bakelser, men gillar choklad och bär i alla dess former :)

Tack för att du gav mig en ny bild, bättre bild av cupkakes ;D

Kramen ;)

Julia sa...

So lovely!!!

Josefin -Happy Days- sa...

Ser ju helt underbart ut, vilken succé de måste varit, fin fina bilder med! :-)

Ja det är inte lätt o ha allt i huvudet ibland, skönt o höra att vi är fler vimsiga föräldrar. En annan gång lurade jag sonen att tro att han skulle på skoldisco, men så när vi kom fram och grabben var taggad och förväntansfull i sina nya "discokläder" var vi en vecka tidiga och matsalen kolsvart. Det blev popcorn hemma och disco i vardagsrummet den kvällen. ;-)

Önskar dig en fortsatt fin vecka och tack rara för din kommentar!!

Kramar