tisdag 13 september 2011

NYTT HUS & LYCKA

Foto: signerat71

Hej,
Idag känner jag lycka & glädje!!!
En härlig höstdag som idag när jag möts av underbart vackra silverax utanför dörren kan jag inte känna annat än glädje & lycka. Silverax är min favoritväxt nummer ett.
Att dessa söta blommor dessutom överlevde vår husrenovering är en mirakel. 
Att vår hus nu är i princip klart ger oxå lycka!

Foto: signerat71
Foto: signerat71

En liten liten glimt av huset dess nya skepnad. Jag kan lova att vi är såååå nöjda och det känns så himla bra. Det som saknas nu är lampor, växter och spröjs som åter ska finna sin plats. Snart, snart ska ni få se fler bilder på huset. 

Just nu jobbar vi intensivt för att vi ska vara klara tills Blackballoon har showroom den 23-25 september. Du kommer väl då?

 ♥ ♥ 

kram


10 kommentarer:

Anonym sa...

försöker kolla produkter i din webbutik men det kommer bara upp "det finns inga produkter som matchar urvalet" vad jag än väljer.
brukar alltid funka men inte idag.

toves sammensurium sa...

Nyyydelige bilder,vokst er blomsten vakker og slike små ting i livet gir så mye lykke:) Naturen er fantastisk,og dine bilder likeså :) toveklem :)

Anonym sa...

ooppss nu fungerar det! måste ha gjort något klantigt!

Unknown sa...

Åhh, det ser ut til at det er blevet rigtigt fint - forstår godt du er glad :-) Held og lykke med forberedelserne til åbent showroom! Knus; Heidi

signerat 71 sa...

Hej anonym,
det stämmer att produkterna helt plötsligt idag var borta (inte du som klantat). Just nu söker IT-teknikern på vad detta kan bero på.
Jenny

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Det ser verkligen fint ut! :) Vi kommer snart bli grannar... hihi ;)

Ska bli spännande med showroom. Klart jag kommer då!
Kram kram

Martina sa...

Förstår er lycka! Huset är sååååååååååå FINT.
Det är en fröjd för ögat att titta på huset och alla dina underbara bilder. Du är så duktig på att fota.
Puss

Anonym sa...

Hej!! Vilka fina bilder!! Väntar med spänning på fler bilder från din härliga trädgård!! Men jag är jättenyfiken på vad heter den "svarta" växten på bilden underst?? Många kramar från Maria i Småland!

Extraordinarygirly sa...

Hej Jenny,
Silverax en ny vaxt for mig. men guuud sa vacker! Tusen tack for super fin blogg och for allt du delar med dig!xx

Anonym sa...

Jag har ett rött silverax som jag har i en balja. Men jag undrar om det inte trivs för det ser så slitet ut och har inte slagit ut i blom. Den lixom ger upp innan knopparna brister. Kanske ska hitta en rabatt att peta ner den i.
Vackra Bilder och vackert hus!