måndag 7 mars 2011

STUND AV KÄRLEK


Hej,
Ny vecka - igen...

Den här veckan ser jag fram emot. Ska nämligen till frissan - äntligen för att färga och klippa min kvast till frissa. LÄNGTAR!!!


Igår tog jag & min lilla prinsessa en liten promenad i skogen och sedan landade vi på cafét här hemma vid för en liten fika i solen. Riktigt lyxigt känns det att ha ett sådant mysigt café i närheten.

Riktigt tjejmys hade vi oxå. Stunder av kärlek och lycka av att vara tillsammans -
mor & dotter - sådana här stunder älskar jag.

kramen

2 kommentarer:

Nilla Q sa...

Vad mysigt det låter! och så vårigt ni har det - ingen snö alls!?

Ha en bra start på veckan!

kram Pernilla

Therese sa...

Åh ser ju alldeles underbart ut, och jag gissar att ni båda var glada när ni kom efter mor-och-dotter-mys:)

Haha, ja jag tror att vi bara behöver fylla den burken för att ha råd med drömhuset;) Eller ungefär hundra burkar till kanske...?

Ha en skön vecka, kram therese