måndag 30 maj 2011

ÄVENTYR

Åter till verkligheten efter ett fantastiskt äventyr.
I fredags tog ett par av mina vänner med mig på en försenad 40 års present:
Vi åkte norröver till Orust och där tog vi båten till Käringön, en ö som jag aldrig tidigare varit på. Det blev ett par härliga dagar med både sol, vid och vatten. Tanken var att vi skulle bada i havet och det gjorde mina kära vänner här på DAMBADET, men jag fegade - vilken badkruka jag är... Jag nöjde mig med att fota med Iphonen under tiden. En otroligt härlig present som jag alltid kommer att hålla i minnet. TACK, mina underbar vänner!!!

♥ ♥ 

kram


2 kommentarer:

VÄSTKUST sa...

Då var du nära mig ju, Käringön är underbart, käkade ni på Pettersons krog?
Härligt med vänner som överraskar...
kramkram
Marianne

signerat 71 sa...

Japp Marianne,
jag blev utbjuden på Pettersson krog. Hälleflundra med färskpotatis och chokladcreme till efterrätt.
Kram Jenny