lördag 7 maj 2011

GRATTIS!


En liten bild från gårdagens lunch & fika på stan. (foto från MW)
Alltid lika kul att umgås med Martina. Martina som dessutom fyller år idag. 
GRATTIS, vännen!!! 

Min kära pappa fyller oxå år idag. 
GRATTIS, góa paps!!!
Vi firade papsen för någon vecka sedan eftersom inte riktigt alla kunde vara med och fira idag. Snart kommer mamma & pappa in och hämtar mig och barnen så ska vi åka till min bror och hans familj i Malmö för att fira pappa liiiiite idag oxå. Jag köpte lite kryddor i en korg till honom som en liten extra-present. I korgen finns mintpaprika, ananassalvia & chokladmynta. Spännande smaker & dofter...


Ska ta en liten kaffe innan vi ska åka och sätta mig en stund i solen och njuta.

Ha en skön lördag!

kram

2 kommentarer:

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Så fint du har fixat här på bloggen. Lovely! :)
Hoppas du får en fin lördag i solen.

Kram från Lotta

Martina sa...

TACK min härliga vän <3 hoppas att ni hade det mysigt när ni firade din pappa. Låter festligt med en sådan fin korg!
Kram kram
Martina