tisdag 24 maj 2011

PÅ MIN TRAPP


"På min trapp" är tisdagstemat hos Fabriken
Vår entré och trapp är inte så välkomnande som jag skulle önska. Eftersom vi går och "väntar på" renovering av fasaden så har jag inte prioriterat att plantera och dekorera på framsidan. Lite finns det dock av daggkåpa, minipenséer och den lilla skira växten i mjölkannan. Tillsammans pryder de framsidan med buxbomsbollar på stam.

Sitter och kikar i några av katalogerna från Formlandmässan 2011 i februari. Katalogen från danska märket Hübsch bjuder på härlig inspiration.



 Vad tycker du om Hübsch?

♥ ♥ 

kram


 Mer härlig inspiration hittar du hos mina vänner i Fabriken.

2 kommentarer:

jenny ~ house of jenny sa...

Ooh! Vilka underbara inspo. foton! Gillar allt jag ser!

Hoppas du har en underbar dag!

Puss!

Unknown sa...

:-) tror du ved hvad jeg synes :-) De har rigtig mange fine ting, og på de varer som jeg har fået ind til min blogshop, så ser det også ud til at kvaliteten er i orden - så det er bare super :-)

Ha' en dejlig dag, Jenny!
Knus; Heidi