måndag 23 maj 2011

PHOTOSHOP ELEMENTS

Efter, med texture
Före - originalbild

 
Såååå kul det är, med Photoshop och bildredigering alltså!!!
Förra helgen skrev jag att jag var lite busy... Lite busy eftersom jag då fick en genomgång och introduktion i bildredigerings programmet Photoshop Elements. 
Då öppnade oxå sig en helt ny värld för mig.
Mina tafatta och trevande kunskaper har nu testats i bilderna ovan.
I den övre bilden har jag lagt på en textur som jag fått ifrån Kim Klassen Café.

♥ ♥ 

kram

3 kommentarer:

Anne Grete sa...

Så fin blogg du har!! Her vil jeg gjerne henge videre :) Photoshop er kjempegøy når man får det til.

Ha en fin dag videre!

Klem

Nilla Q sa...

Vilken fin bild!!! Visst är det kul med redigering:-D Och att jobba med texturer är så tacksamt. Älskar allt fint man kan få från Kim!

Kram Pernilla

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Så fint det blev! Jag älskar Kim Klassens texturer. ♥ Har gjort en del bilder, finns på min Flickr under "texture art".

Kram från Lotta