tisdag 12 juli 2011

AJ, AJ, AJ...



 
Hej vänner!
Det känns som om det är evigheter sedan jag bloggade...
Vi har startat vårt fasadbyte BIG TIME nu och igår var vi utan ström och nätuppkoppling från och till hela dagen - blir inte så lätt att blogga då;( Någon av byggarna kapade ledningarna...

Idag hade jag ambitionen att få till fotoutmaningens tema de senaste dagarna i ett enda inlägg: 1)vad som gör mig glad, 2) något tokigt och 3) min vardag. Men idag har jag en sådan extrem migrän så inlägget för fotoutmaningen sparar vi till en annan dag.

Istället hoppas jag att du kan finna lite inspiration och njuta lite av några bilder från vårt poolområde! 

Vi ses imorgon! 
Tack för att du kikade in!


 ♥ ♥ 

kram


12 kommentarer:

Karin sa...

Mycket fint! krya på dig, migrän är inte roligt att ha:/ Kram.

Postadress Torslanda sa...

Så härligt det ser ut i ert poolområde! Och lättskött trädgård skrev du i förra inlägget - låter som en dröm :) Skulle gärna se mer bilder från er trädgård och tips om hur du skapat det lättskötta. Krya på dig!

Allt och/eller Inget sa...

Ert poolområde är fantastiskt! Och tack för att du tittade in hos mig och berättade om enkäten, tack.
Migrän är förfärligt, jag hoppas du piggnar till snart.
Tack för omtanken. Kram Linda

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Wow, så fint. Vilken oas ni har! Underbart. :)

KRYA PÅ DIG! Usch och fy för den där migränen... jag vet precis hur det är. :(

Stor kram!

Josefine sa...

Krya på dig!
Instämmer med Postadress Torslanda... Du kan väl visa mer av er trädgård - är så nyfiken.
Kram Josefine

Sofia sa...

Får man semestra vid er pool;)))? Ser lyxigt ut - 5 stjärnigt???
kram Sofia

Anna sa...

Ser otroligt trevligt ut!!

Krya på dig!!

Anna

Lairama sa...

Stackare... migrän är hemskt. Och i den här värmen dessutom!
Vilket fint poolområde. Jag gillar färgsättningen.

Krya på dig!

Øyeblikk sa...

I N S P I R E R T ! ! Det var kjempe lekkert :)

Jeg lurer på om jeg får lov å låne de bildene? Jeg linker selvsagt til din blogg og skriver under hvert bilde hvor jeg har hentet de fra.

Klem Eli

Carro72 sa...

Hej,
Jag måste bara säga: woaow -snyggaste jag sett på länge. Jag vill oxå ha pool!!!! krya!!
Caroline

Anonym sa...

Vilka härliga bilder!! Hoppas att du mår bättre idag. Kramar från oss

signerat 71 sa...

Tack för alla fina kommentarer! Jag lovar givetvis fler bilder från trädgården, så fort vår renovering är över...
kram Jenny