torsdag 5 januari 2012

TINE K HOME COLLECTION PURE SS12

Alla foton i detta inlägg: Tine K Home


Så kom alla de underbart vackra bilderna från Tine K´s sommar kollektion, PURE.
Jag älskar allt!!! 
På vår Blackballoons Facebooksida kan du se alla fina bilder.


En del av de fina sakerna finns redan hemma hos Blackballoon, 
t ex pläden i nyansen tea.





Vad tror ni om de här stråväskorna?
Jag tror att väskan med ♥ blir en riktig succé.
Vi har fina stråväskor i butiken redan nu.


Vissa kan ju bara få till det. 
Jag fick veta av Anna-Malin att stylisten,
 bakom de underbart vackra bilderna heter Pernille Vest.
Den här bilden bara älskar jag. 
Njuter av färgkombinationen, känslan och harmonin.
men framför allt dras min blick till fläkten!!!
Hur snygg kan en fläkt egentligen vara? 


K Ä R L E K


♥ ♥ 

kram


7 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder.
Nu måste jag in och kolla mer på "fejjan"
kram Mie

Unknown sa...

Ja, Pernille Vest er en mester i at skabe fantastiske stemninger, og TineKs billeder er altid en fryd for øjet - smukt, smukt, smukt!

Skal du på Formland i næste uge?
Knus; Heidi

signerat 71 sa...

Heidi,
Hoppas allt är bra med dig!
Jag kommer inte att åka till Formland nästa vecka. Vi åker till Stockholm och Formex nu i stället. jag ska passa på att köpa in DAY Home AW12 samtidigt som det är mässa.

Åker du till Formland?
kram Jenny

Unknown sa...

Hej igen - ja, jeg tager til Formland, og der glæder jeg mig til :-) Det var da ærgerligt at du ikke kommer - tænkte vi måske kunne mødes. Men god tur til Formex - bliver nok også rigtig godt. Jeg har linket til din FB-side på min blog i dag - kunne jo ikke lade være med at vise nogle af de fine billeder :-)
Knus; Heidi

frida sa...

Sååååå snyggt!!!

Catarina Silva sa...

Hej! Är detta verkligen vacker dekoration. Jag njöt av Tine K Home. Men nyligen upptäckte jag ett annat märke av vackra belysning: http://www.bocadolobo.com/coolors/skyscraper.html vad tycker ni?

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Så mycket fint! Man blir alldeles salig över de vackra färgerna och den fantastiska stylingen.
Kram.