onsdag 4 januari 2012

TINE K HOME SPRING/SUMMER 2012


Håll i hatten!
Två inlägg på en och samma dag är ju helt galet för att vara signerat71!!!

Men, idag kom inbjudan till Tine K Homes vår och sommar kollektion 2012 
och dessa glimtar måste ni bara få se.

Jisses, vilka toner och så sköna bilder!!!
Jag längtar tills jag får se hela kollektionen.

Ser ni fågelburarna i översta bilden - sånna vill jag ha! 
Gillar du oxå fågelburarna?



De magiska bilderna är tagna på Magasin 36, 
där det svenska showroomet oxå kommer att hållas.

Full av förväntan på den nya kollektionen, 
måste jag erkänna att jag är riktigt
 riktigt shoppingsugen!!! 

 ♥ ♥ 

kram



4 kommentarer:

Sanna sa...

Jag älskar dina inlägg och idag är jag dubbelt lycklig när det kommit två inlägg på en och samma dag!

Snälla, du kan väl komma igång med din blogg igen. Saknar dig!
kram Sanna

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh vad kul med nytt från Tine.k .Home .....ser fram emot att shoppa loss...

Kram Pernilla

Sussi sa...

Så fint så att jag nästan dör. VIll se mer!
kram Sussi

Life´s Silverlining and I sa...

Så spännande vill se mer!:-)kram